Contact

este operat de societatea

S.C. FRIGO SISTEM BELLA S.R.L.
București | CUI: 45540914
R.C.: J08/249/2022

E-mail:
contact@magazinlacheie.ro
Telefon: 0799 966 622

Office & Depozit:
FĂGĂRAȘ, jud. Brașov
Program:
Luni-Vineri – 09.00-18.00

LIVRĂM ÎN TOATĂ ȚARA!

 

Formular de Contact & Cerere de Ofertă

SoftOKro-Software-Pos-6-1-978x441

Livrare. Instalare. Deplasare. Pentru instalarea echipamentelor, instruirea personalului sau deplasarea unui agent de service, tarifele sunt următoarele: 100 lei + TVA (București), 200 lei + TVA (Ilfov). Pentru restul țării livrarea echipamentelor se poate face prin deplasare (200 lei + TVA / 100 km) sau prin FanCourier, cu plata ramburs, iar instalarea se face prin conectare Remote (prin internet) la calculatorul clientului.

AVANTAJE Abonament SoftOK>

  • SUPORT TEHNIC PRIORITAR – telefonic și prin internet pentru rezolvarea rapidă a problemelor de software și comunicații între echipamente fiscale și nefiscale (achiziționate de la Aristarch Software sau parteneri).
  • ACTUALIZĂRI GRATUITE ale aplicațiilor și modulelor SoftOK>, conform noilor cerințe și legislației în vigoare, pentru Abonamentele plătite în avans pe minim 3 luni.
  • SIGURANȚA DATELOR – Salvarea automata a bazei de date pe serverele noastre și local, pentru a evita pierderea de date în situații neprevăzute precum defectarea echipamentelor, căderi și fluctuații de tensiune, atacuri cibernetice și viruși informatici.
  • INTERVENȚIILE URGENTE în afara orelor de program se tarifează redus și se achită după efectuarea lor, față de clienții neabonați care plătesc Taxă Anticipată.
  • REDUCERE 30% la Plată Abonament în avans pe 6 luni.

Suportul și Asistența Tehnică SoftOK>

sunt asigurate în baza Contractului de Acordare Suport și Asistență Tehnică SoftOK>, prin care puteți alege felul în care doriți să beneficiați de serviciile noastre și tipul de tarifare:

  • Abonament Standard150 lei + TVA / lună / post vânzare 
  • Abonament Cloud250 lei + TVA / lună / post vânzare
  • Taxă Anticipată de Intervenție (pentru clienți fără Abonament Suport Tehnic)90 lei + TVA / Intervenție / max. 15 minute (rotunjire în sus), iar în afara orelor de program150 lei + TVA / Intervenție / max. 15 minute (rotunjire în sus).
  • Taxă de Intervenție în afara orelor de program (pentru clienți cu Abonament Suport Tehnic) 90 lei + TVA / Intervenție / max. 15 minute (rotunjire în sus).

Suportul și Asistența Tehnică (Online) includ serviciile:

  •  Suport Software (HelpDesk) – telefonic și prin internet (Remote) – pentru aplicațiile “SoftOK>”.*
  • Asistență Tehnică (Online) – telefonic și prin internet (Remote) pentru comunicații și echipamente achiziționate de la Prestator. *

!!! ATENȚIE: Dacă Licențele SoftOK> sunt cumpărate de la un partener Aristarch Software, Abonamentul pentru Suport Tehnic va fi plătit către partener, iar Taxele de Intervenții către Aristarch Software.

* Note explicative și Tarife suplimentare pentru Abonații achitați la zi, detalii în Contractul de Suport și Asistență Tehnică