Modulul Back Office este un instrument esențial pentru controlul și administrarea detaliată a oricărei afaceri. Centralizează, calculează și raportează!
Modulul pentru gestiune avansată Back-Office permite administratorului o serie întreagă de operațiuni care vor simplifica nu doar managementul și aprovizionarea, ci și partea de contabilitate:
Efectuare NIR
Emitere facturi
Emitere diferite rapoarte (achizitie, vanzare, stocuri etc.)
Gestionare produse
Gestionare meniuri
Actualizare baza de date
Planificarea stocuri minime/maxime
Transfer între depozite și între depozit și magazin
Modul Gestiune Back-Office
Modulul Back Office este un instrument esențial pentru controlul și administrarea detaliată a oricărei afaceri. Centralizează, calculează și raportează!
CERE OFERTĂDescriere
Modulul pentru gestiune avansată Back-Office permite administratorului o serie întreagă de operațiuni care vor simplifica nu doar managementul și aprovizionarea, ci și partea de contabilitate:
ATENȚIE: Acesta modul se poate achiziționa doar împreună cu aplicația de bază SoftOK>
Produse similare
Aplicatie POS Front-Office
Citește mai multModul Retetar / Oferte
Citește mai multDriver Multiple POS
Citește mai mult